Popor de pruosti |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 de Cristi
Comenteaza »
Or sa zica unii ca m-am suparat ca vacarul pe sat. Nimic mai fals. Ma contrariaza doar lamentarile penibile, cu lipsa crasa de rationament. Sa-ncep cu insemnarea amuzanta a Gabrielei, care se-ntreaba azi daca pestele de la cap se-mpute, ori cum e turcu-i si pistolul. Altfel spus: e oare clasa noastra politica vesnic infecta? Sau nu-i nimic altceva decat o oglindire fidela a poporului nostru de trei parale? Am inteles de-acum vreo saptamana – cand indemnasem pe oameni sa mai scrie si despre cei cativa care poate mai MERITA (nu doar despre rebuturi) – ca Gabriela e doar chibitz, nu analist. Un rol banuiesc asemanator Cancan-ului, care scrie doar despre ce se vinde si are priza la roman Va spun sincer ca, pana mai ieri, gandeam ca doar majoritatea aceea relativ redusa la bibilica, de la sate (Mizil si alte de-astea), care voteaza cum i se spune (cu “trandafirul” si “domnul” Iliescu) e problema mare. Nu era o exceptie, ca orice tara isi are provincialii ei, aiuriti care aleg vreun W. Bush sau betzivani de canadieni ce-mi stau noaptea la 3 pe balcon si urla ca pe Maracana. Intelectualii nostri? Cei cu studii? Voi, oameni ca mine, sincer suferinzi? Pai bine, bre (ca-mi sta azi mintea in loc!), de luni de zile eu doar asta vad: va plangeti de-un becali, ca are priza la teveu, dar tot de becali scrieti in draci si dati buzna pe blogul lui (nici macar scris de respectivul). De ce? Ca fata de acela va simtiti clar mai breji? Fugiti insa ca de ciuma sa promovati intr-adevar si talente, si capete mai luminate. Daca nu dati doi bani pe vreun vadim sau iliescu, sunteti de doua ori mai ai dracu’ cand e vorba de vreunul mai scolit, mai educat, mai la locul lui! Cum mama naibii vreti sa se schimbe ceva in tara aia, daca nici macar voi, bloggerii mai educati, nu cautati cat de cat sa descoperiti …diamantele?! Ca n-o fi nici unul Iisus Hristos, asta e alta poveste. Dar voi sunteti? Si sa-i lasam de-o parte pe jurnalisti, pe fripturistii astia care cica au facut o facultate de nivel “superior”, si put de traznesc a aroganta, prostie, interese ascunse si orientare spre vanzarea a cat mai multa maculatura. Voi, bloggeri mai rasariti, ce dreaq ati facut? Ca v-ati ferit (cei multi) ca de muma padurii sa comentati ceva cand am scris de “capsunari“, de Untaru, de olimpici sau Anastasia? Facusem acum cativa ani un site ce cauta sa prezinte si sa promoveze tocmai aceste talente romanesti, recunoscute in lumea larga, dar cel mai putin …la romani! Daca doreste si un altul reteta garantata a unui insucces categoric, il sfatuiesc sa abordeze aceeasi tema. Problema imensa a poporului acestuia e ca prostia s-a raspandit parca precum molima si la cei mai educati. I-a aburit, i-a ametit, i-a zapacit. Literatii (Liiceanu, Patapievici, Plesu etc) s-au inchis in turnuri de fildes, tin monologuri si nu le mai ajungi cu prajina la nas. Iar noi astelalti, ce mai scriem doua vorbe fara sa stalcim in mod aberant cuvintele, ne comportam efectiv ca niste babe proaste. Scuzati expresia, dar asta e. Ca bunul simt si luciditatea ni le-am pierdut! Stim foarte bine azi ca publicitate negativa nu exista. Si totusi scriem si noi in draci doar despre ce se vinde, despre toate rahaturile! Ca asta prinde la Google si la armatele de tembeli, ce cauta porn pe net. Sau cui a mai dat Plugaru la buci. Criticam, dar de fapt promovam la randu-ne. Doar cand o sa iesim masiv si solidar din nesimtirea asta la scara larga, vom avea cu adevarat o noua revolutie si se vor mai schimba lucrurile. Va fi revolutia bunului simt, a luciditatii pierdute azi. Pana atunci, hai sa mai tragem o basina pe clasa politica, fiindca suntem mai breji si putem, nu? Etichete: Politice, Reflectii Articole similare |
28 comentarii
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 4:36 |
Bre, nush cui i-o mai da Plugaru la buci, eu ziceam de spamul de pe bloaga ei. Fara bolduieli si alte chestii mioritico-seoiste, doar cateva vorbe aiurea despre o chestie pe care-o pomenesc destul de des pentru ca ma scoate din sarite – spamul. De-aia n-am nici macar un vizitator care a cautat “Alina Plugaru” pe net si a ajuns in ograda-mi aiurea din cauza insemnarii respective. aiurea.eu/2008/10/20/schimbarea-la-fata.html – uite-aciulea, dupa ce l-am injurat pe Piedone m-am potolit si am inceput sa-l laud cand am vazut ca s-a pus pe treaba. Astea-s chestiile care ma intereseaza, schimbarile din jurul meu, nu politicienii gargaragii care odata la 4 ani ne spala creierele ca sa inhate ciolanul in continuare. Despre aia scriu destui si majoritatea mult mai bine decat as face-o eu. Sa nu mai zic ca mi se pare o chestie mult mai “seoista” decat aia cu Alina Plugaru sa scrii exagerat de mult (aproape exclusiv) despre alegeri in perioada asta. |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 4:54 |
“Facusem acum cativa ani un site ce cauta sa prezinte si sa promoveze tocmai aceste talente romanesti, recunoscute in lumea larga ” . Se mai poate gasi un link la siteul respectiv? PS. am citit articolul si voi reveni cu un raspuns… |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 7:05 |
Treaba e imputita si ai dreptate. Eu unul, m-am cam resemnat dar continui sa public povesti fara trecere la public pe blogul meu. Poate fac bine, poate nu, dar chiar nu ma intereseaza de toate tarfele VIP din Ro sau de aiurea. Ultima postare de la razvanserbu: Blu-ray – pe ultimul drum? |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 7:11 |
Cristi, nimeni nu e mai de acord cu tine in privinta zicerii: “asa popor, asa alesi” decat sunt eu. Si n-am deloc pretentia de cunoscator, nu emit sentinte si nu enunt axiome. Am zis de oamenii dintre care as putea alege eu in colegiul meu stramt. Acolo ma doare si aceea ma impiedica sa ma duc la urna. De data asta… C-or fi candidati straluciti si fara pata prin alte parti de tara… nu neg. Dar eu n-am voie sa-i aleg pe aia. Ultima postare de la Nicu Panaitescu: Furnalul Fericirii |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 7:58 |
Sistemul este putred in structura de aceea o persoana de valoare nu are cum sa iasa in fata. N-ar avea nicio sansa. Iti trebuie bani, spate, relatii, iar acestea le poti castiga aici numai prin anumite metode la care un om integru nu s-ar preta. Trebuie sa mai fi si nesimtit, obraznic, marlan, pervers si, indicat, burtos cu ceafa groasa. Ultima postare de la kraft: Interviu cu Theo Valich |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 8:42 |
[...] m-am ardeiat eu un pic iniţial dar am băgat totuşi la cap, în al coişpelea ceas, că trebuie să-i evidenţiem şi pe cei care merită, nu doar să criticăm paraşutele care ne-au mâncat zilele în ultimele două decenii. Pardon, [...] |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 9:50 |
@Claus – stai usor, omule, ca am vorbit doar de o “vina generala”, in care m-am inclus. Ca doar mai scriu si io de vreo alde Plugaru, la fel de satul sa-mi mai consum energiile prin alta parte. Am vrut doar sa pun punctul pe luciditate, c-aici vad buba. Cel putin mie-mi sare-n ochi si durerea in kur a noastra, a celorlalti “dashtepti”, asta e. Si nu ma lua cu “bre”, cand eu l-am pus la modul general, impersonal. Ca-mi aminteste de episodul cu scotianul, cand tot asa ati preferat majoritatea sa-mi sariti la gat si sa perorati, paralizati la gestul concret in justa directie. @valeo – intentionasem acum vreun an sa repun articolele aici: romaniasbest.com. Era in trei limbi si-aveam cateva sute de insemnari. L-am lasat balta insa, ca efectiv nu se merita. Am mai vazut si la altii, care-au cautat sa faca ceva similar, ce reactii total cretine au primit @Razvan – stiu, toti “ne-am resemnat”. Si eu, cum spuneam. Dar din “somnul al de veci” cred ca tot noi, “rasaritii”, nu ne-am trezit inca @Nicu – bine-bine, dar care-or fi aia? Hai s-o spunem, ca ori ne e jena sa scriem si de ei, ori ne doare perfect in … Ne place sa ne plangem. Eu personal ti-am dat tie dreptate in textul meu. Ba tipul ala de la Mihnea s-a legat pe blogul lui si concret de tine, ref la insemnarea aceea, lucru care nu mi-a placut si i l-am spus. @Kraft – exista totusi si lucruri, alternative, pe care noi ceilalti le-am putea macar incerca. Indiferent cat de jenanti, penibili etc sunt altii, am observat insa ca nici ceilalti nu se obosesc prea tare sa faca ceva. Doar sa dea din gura |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 14:07 |
Culmea e ca in mare iti dau dreptate. Ultima postare de la gabriela: Na, votare |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 15:31 |
@ Cristi: nu inteleg de ce spui ca nu ar merita sa faci asta. in paranteza: sunt multi _romani_ care nu stiu sa faca o lista 100 de genul ‘the best in/from Romania’, sau 50, sau 10. (la asta ar merge o leapsa Revenind la subiect. Are si critica partile ei bune si mi se pare necesara. Dar exista critica de dragul criticii, critica ce doar anuleaza si mai este una, cea constructiva, utila. Cred ca de criticat orice om cu 4 clase poate, mai mult sau mai putin inteligent. Eu cred ca de la oricine pot invata ceva nou. Si oricine poate sa-si impartaseasca cunostintele celorlalti. E intr-adevar pacat sa irosesti pagini de blog cu plangeri/critica fara nici o finalitate. Un istoric va intelege situatia actuala mai bine din anumite puncte de vedere decat altii. la fel un avocat/judecator, un economist, unul cu studii politice… si asa mai departe. Ar fi mult mai interesant sa discutam despre posibile solutii. De exemplu, daca este criticata politica de azi, ar fi interesant sa se discute apoi pe marginea intrebarilor: de ce a ajuns asa? intotdeauna a fost asa? au fost si vremuri mai bune? ce anume a facut ca acele vremuri sa fie mai bune? etc. |
|
Scris pe 13 Noiembrie 2008 la ora 22:26 |
@Gabriela – eu sunt uimit ca nu m-a injurat (inca) nimeni, nu m-a dat (inca) vreunul afara din blogroll @Nory- am facut deja site-ul acela, l-am avut pana prin 2004-2005, alaturi de vechiul scrie.ro (cu peste mia de useri inregistrati). Iti dai seama ca toti se imbulzeau sa-si publice poezele si alte prostioare pe “Scrie”, in timp ce la “Romania’s Best” am lucrat doar io, ca idiotul (Off, vroiam sa scriu mai multe, dar tre sa fug undeva… Thanks de commenturi |
|
Scris pe 14 Noiembrie 2008 la ora 0:31 |
Ai perfecta dreptate! Daca ziaristii au mijloace mult mai mari de a investiga , bloggerii mult mai putin. Ar fi multe de spus pe aceasta tema. Ultima postare de la Constantin: Vom manca …lozinci! |
|
Scris pe 14 Noiembrie 2008 la ora 6:46 |
Daca, popor de needucati, nespalati, lenesi si smecheri. Mi-a trebuit ceva timp pana sa inteleg asta. Si nu spun eu asta, ci statisticile (cat sapun consumam, ce studii avem etc). Statisticile nu vorbesc de smecherie, dar asta se vede cu ochiul liber. Asa ca e normal sa avem politicienii respectivi, pentru ca e relativ usor sa prostesti un popor indobitocit de comunism. In orice tara multimea prostilor e mult mai mare decat multimea desteptilor, numai ca ai nostri sunt si prosti si needucati. Prosti, dar multi! Nu se poate oameni buni sa cititi toata ziua bloguri politice, sa va uitati la talk show-uri politice si sa nu faceti nimic! Voi nu mai credeti nici macar in Dumnezeu, daramite intr-un candidat, dar chiar si-asa…ce rost mai are vorbaria asta multa de pe bloguri daca voi nu sustineti pe cineva, daca v-ati obisnuit sa votati contra cuiva. Cristi, in Canada ai toate mijloacele pentru a fi informat la zi cu situatia vietii politice din Romania, asa ca astept si de la tine sa scrii despre un candidat pe care-l consideri ok. Eu am facut-o, e randul tau acum. Daca e sa ne luam teapa, asta e, o luam de la capat peste 4 ani si tot asa pana murim. Pentru ca asta e rolul nostru, al tuturor. Ultima postare de la Parlamentolitic: Propunere aberanta a MEC |
|
Scris pe 14 Noiembrie 2008 la ora 8:36 |
…ca sa inchei ce-i spuneam lui @Nory: ai dreptate, orice ar trebui dublat de CONSTRUCTIV. Personal, caut mereu sa nu aduc critici sau reprosuri fara sa arat posibile alternative. In primul rand insa caut sa ma imbarc eu la ce mai pot reprosa ocazional altora. E clar ca toti (si eu) mai scriem si prostioare, lucruri usor de asimilat etc. Nu neaparat fiindca “doar asta se vinde”, ci fiindca avem nevoie si de un zambet sau relaxare in viata. Dar gluma-i gluma, iar cand situatia din politica romaneasca dureaza de nu stiu cati ani, parca nu mai e asa loc de zambet. Ca sa inchei, eu de aici vad buba: “handicapul” romanului de a mai vorbi si despre cele bune. Si nu orice, ci lucruri care intr-adevar merita si exista. Prea am impresia ca NU VREM sa le mai vedem @Constantin – ai dreptate, am observat si eu lucrurile astea. Nici presa nu cred ca isi mai face datoria, ci cauta sa le gaseasca la toti doar bube-n cap. N-am mai citit niste analize decente, profesioniste, detasate, la subiect, de nu stiu cand. Candidatii? Nu interactioneaza, nu comunica, destui din ei sunt efectiv neciopliti si aroganti. Multi insa au dreptate sa se teama de …public. Fiindca si noi ceilalti suntem ca pandacii: le stam pe undeva in spate, poate-poate ii prindem doar cu ceva de rau @Parla – mai, eu nu am spus nicaieri sa incepeti sa va prezentati candidatii din sectoarele voastre (deci n-o s-o fac nici eu). Recomandam doar sa cautam sa mai privim lucrurile si din perspectiva constructivului si-a pragmatismului. De ex, stii bine ca pana si la controversata Ana Birchall, am cautat sa va deschid la mai multi ochii ca o facultate la Yale nu-i tocmai de aruncat la gunoi. Indiferent cate alte reprosuri i s-ar putea aduce unuia din alte motive. Sunt cateva bloguri de “comentatori politici” foarte interesante, aparute in ultima vreme (unul din ele e al tau |
|
Scris pe 14 Noiembrie 2008 la ora 9:34 |
@Cristi, candidatul pe care il sustin, culmea, nu e din orasul meu, ci din Bucuresti. Cine cauta pe google informatii despre colegiul 5 sectorul doi, da de site-ul meu pe primul loc, cu respectivul post. E tot ce pot sa fac pentru Dinca. Referitor la Birchall am vazut ca ai incercat sa vezi lucrurile si din alt unghi, sunt total de aceeasi parere cu tine. Multumesc de apreciere Tie iti place de un politician candidat din Romania? Si daca da, care e? Daca nu-ti place, atunci nominalizeaza unul care crezi ca e printre cei mai buni dintre toti raii Ultima postare de la Parlamentolitic: Propunere aberanta a MEC |
|
Scris pe 14 Noiembrie 2008 la ora 9:38 |
Repet: eu nu prea stiu de ei si de-asta va-ndemnasem pe voi sa ne spuneti si pe care ii vedeti mai rasariti. Nu doar pe care …nu se merita sa-i votezi |
|
Scris pe 14 Noiembrie 2008 la ora 10:26 |
Bun, am inteles Ultima postare de la Parlamentolitic: Propunere aberanta a MEC |
|
Scris pe 14 Noiembrie 2008 la ora 14:01 |
Nu vad in poporul roman un neam mai bun sau mai rau decit altele. Stiu insa ca este mai putin educat, mai lipsit de demnitate (dovada ca se rusineaza la numele de roman) si, cel mai rau, penduleaza fie inspre “un spirit intreprinzator” barbar, fie inspre o resemnare vecina cu paralizia. Starea in care se afla poporul roman e consecinta momentelor repetate de dezarticulare a normalitatii. In prezent, percepem deja ca un cliseu, societatea interbelica ca un inceput de normalitate. Dar asta doar datorita distantei in timp si a uitarii. In realitate, exista si atunci un conflict in paturile sociale. Succesul era de partea celor cu studii si relatii, mai precis acea clasa aristocratica in devenire, desi reprezenta o minoritate. Majoritatea populatiei era situata in mediul rural iar accesul la scoli, atunci cind exista, era precar. Venirea la oras, ruperea de traditie, rutina si disciplina scolii urmate de greutatea vietii urbane i-au marcat pe multi stirnind in ei sentimente de ura la adresa societatii. De aici apare un conflict bizar intre micii slujbasi si localnicii deja instariti, conflictul de mai tirziu dintre clasa muncitoare si burghezie. In consecinta, proletarii vor dobori burghezia si vor trece la o noua (ne)orinduire. De aici lucrurile si-au pierdut logica si bunul simt… Problema romanilor este ca trebuie sa se miste dinspre notiunea de popor spre ideea de societate. Aici apar complicatiile fiindca desi avem legi, ele nu pot fi respectate de indivizi la care normalitatea nu are precedent. Entropia sociala e usor de intretinut si extrem de profitabila pentru unii. Insanatosirea si iesirea din barbarie tine de un procedeu indelungat si costisitor pe care nu-l prevad prea curind. Pina una alta sint recomandate mici exercitii de normalitate… |
|
Scris pe 14 Noiembrie 2008 la ora 20:14 |
sunt de acord cu Valeo. odinioara, tari din vestul europei faceau legile, sugeau de pe colonii si isi permiteau luxul(pentru altii) sa se dezvolte ca societate. de aceea a compara romania cu franta, anglia, spania e ca si cum as compara si critica aptitudinile unui copil traumatizat de parinti cu unul caruia parintii i-au asigurat conditii sa se dezvolte armonios. comunismul il vad ca pe o trauma pt societatea de azi, dar mai mult, dictatura lui ceusescu (pt ca si alte tari au fost in blocul comunist, dar nu au ajuns asa de jalnic)… si-ar mai fi ceva: … …unii ataca, altii rabda… istoric vbind, romanii au fost mai mult din cea de-a doua categorie. si ne-am dezvoltat capacitatea de-a rabda si de-a ne adapta la orice asa de tare, incat a ajuns sa se intoarca asta impotriva noastra, suntem maestri in a rabda inclusiv injustitia, coruptia, prostia. nu stiu in ce masura determinismul pe care se pare ca l-am cam imbratisat explica toate si/sau este constructiv, dar la ora actuala asa le inteleg (sunt deschisa la alte teorii nu cred ca suntem un popor de prosti, ci un popor lovit prea des ca sa fie la ora actuala dezvoltat armonios. (si acum imi aduc aminte de vorbele lui gabriela care spunea cea asemanator despre tigani, teorie cu care nu eram de acord, ups! Ultima postare de la noryshor: Leapsa lepselor |
|
Scris pe 14 Noiembrie 2008 la ora 20:36 |
p.s.: cand vbeam despre comparatia pe care am vazut ca o fac unii intre presa din romania si cea din sua, ma refeream la un post de pe blogul lui vivi… Ultima postare de la noryshor: Leapsa lepselor |
|
Scris pe 15 Noiembrie 2008 la ora 0:59 |
@Valeo – era sa te contrazic initial, dar cred ca ce-ai spus are totusi mult sens. Mi-a placut f mult asta: “problema romanilor este ca trebuie sa se miste dinspre notiunea de popor spre ideea de societate”. Intr-adevar, stiu ca am scris si eu de multe ori despre “socializare”. Romanii nu prea stiu sa socializeze, chiar cei mai educati. Se orienteaza mai mult spre grupuri/gasti, spre “triburi” inchise, in care se simt protejati si pe care le apara la randul lor de “intrusi” cu agresivitate. Functionam inca la nivelul mentalitatii unui TRIB. Si la evolutia societatii romanesti ai spus mai multe f interesante. Se prea poate ca pana si noi, cei care suntem azi mai scoliti, mai “intelectuali”, mai cerebrali anyway, sa mai pastram clare in noi amprenta si chiar refularile inerente tzanului. Al celui care a fost tatal sau bunicul nostru. Ca sunt convins ca cei mai multi avem cam aceeasi poveste: bunicii sau strabunicii nostri arau ogorul cu plugul, asta e. Sa fie si explicatia “caprei vecinului”, “unghiei in gat”, dorintei prea rapide de ascensiune/imbogatire (indiferent daca o faci calcand in picioare pe altii, fara scrupule deci)? |
|
Scris pe 15 Noiembrie 2008 la ora 1:20 |
@Noryshor – pana la un punct iti dau si tie dreptate, ca te referi la elemente comune cu ale lui Valeo. Dar… Aluneci putin spre justificarile acelea “istorice” gen “pe noi ne-au calcat si turcii, si tatarii, de-aia n-avem nimic”, cu care personal nu prea ma impac “un regim dictatorial nu ar merge decat in anumite tari. sunt unele popoare care nu ar rabda o incatusare si ar lupta pentru libertate cu orice pret.” As cauta sa iti raspund eu, dar nu stiu la ce te refereai exact. Tot ce gandesc pe loc e ca romanii au clar (cel putin la ora asta) genul de popor “mafiot”, in nevoie permanenta de vreun “tatuc”. De-aici explicatia alegerilor repetate ale baronilor locali. Schimbari sunt mult prea multe ce se pot face, fara sa ne ascundem dupa pretextul evolutiei istorice. Liiceanu avea demult dreptate cu “incremenirea in proiect”, ca o constat si azi pretutindeni. |
|
Scris pe 15 Noiembrie 2008 la ora 10:19 |
@Parlamentolitic Dintre cei enumerati ( pe multi nu-i cunosc) l-as sustine pe T. Paleologu ( un tanar cultivat, stie a vorbi). Cat priveste pe Prigoana si Sandru cred ca este o eroare, o mare eroare. D.p.m.d.v sunt NULITATI ( recunosc Ultima postare de la constantin: A vs B (II) |
|
Scris pe 15 Noiembrie 2008 la ora 12:47 |
Mai, am auzit si eu de baiatul lui Paleologu, un om foarte educat, erudit si capabil (bun diplomat), din cate am apucat sa citesc sumar. Ii tin pumnii! |
|
Scris pe 15 Noiembrie 2008 la ora 13:32 |
@ Cristi > Nu inteleg afirmatia conform careia ” romanii au clar (cel putin la ora asta) genul de popor “mafiot””… E drept ca exista o mare vocatie pentru oportunism si tradare dar nu e o caracteristica majoritara. Faptul ca rasar tot felul de baroni locali e o trasatura ce tine mai mult de feudalism: individul onest, preocupat serios de profesia sa, nu are nici timpul si nici resursele de a accede la aceste pozitii. Sustinerea se capata pe principii de “fidelizare” la care orice individ echilibrat nu e dispus sa adere. Privitor la “raul istoric” semnalat de Noryshor ma arat sceptic: atacurile din exterior sint tocmai un element care da unitate unui neam, il intareste si-i defineste identitatea. As putea spune ca e un fel de antrenament istoric… Numai ca in unele popoare, ca si in cazul nostru, isi face loc tradarea, adica tocmai atacul din interior. Din acel moment regulile se rastoarna, servilismul si linguseala devin trasaturile cele mai cautate! |
|
Scris pe 16 Noiembrie 2008 la ora 10:00 |
@Valeo – ce anume nu e de inteles? Lucrurile merg cam asa: inteleg ca baronii locali au fost si sunt inca alesi pe baza mecanismului “eu promit ca fac chestii specifice pt gasca mea, cand mi se da ceva in schimb”. Bineinteles, ultima parte nu se trambiteaza in gura mare, dar cam asa se pune in practica, nu? Asa s-au imbogatit baronii, iar pe alegatori chiar ii inteleg pe undeva: preferi sa dai ceva mita, sa ai “tatuc”, dar sa obtii ceva la schimb |
|
Scris pe 17 Noiembrie 2008 la ora 4:17 |
Am prins ideea… Sper sa nu ma prinda si ea pe mine! |
|
Scris pe 18 Noiembrie 2008 la ora 13:19 |
Aha! Aici m-ai pictat de zănatec? Nici o problemă. Probabil că ai dreptate. Eram în trecere pe la Mihnea și pe tine nu te știam. Mi-a sărit în ochi aserțiunea aia (cu o apă și-un pămînt) și mi-a sărit și țandăra. Nu-i cazul să te superi. Eu caut să mă enervez ca să pot scrie pe blog. Aaa! Stai că era altă expresie: “cîrpă kaghebistă!” |
|
Scris pe 18 Noiembrie 2008 la ora 13:40 |
@filadel – mea culpa. Am corectat acum si-mi cer iar sincer scuze. Singura circumstanta atenuanta ar fi ca m-ai bagat total in ceatza cu ambiguitatile tale – cum iti spuneam si la tine “Eu caut să mă enervez ca să pot scrie pe blog” Patesc la fel Thanks de blogroll, cred ca te voi trece si eu |
