Ana Birchall pentru SUA si Canada |
|
Scris pe 24 Octombrie 2008 de Cristi
Comenteaza »
Caut aici doar sa descriu pe scurt toata istoria si contextul, cat mai obiectiv posibil si fara vreo atitudine negativa la adresa ei. Ba personal ii apreciez chiar tinuta, tenacitatea si studiile de exceptie. Si n-au fost rare cazurile in care m-am lansat in polemici cu cei ce cautau sa-i denigreze din nimic persoana. Nedumerit sunt doar din start cu optiunea ei dubioasa pentru un partid de proasta reputatie ca PSD-ul. ControverseleAm privit pana acum cu multa reticenta si indignare mizeriile la care se pare ca a fost supusa. Dupa inregistrarea in numele ei a unei false cereri de divort, a aparut pe Internet un filmulet porno, in care se specula ca ar fi protagonista. La cateva zile mai tarziu, iese cu o atestare criminalistica (efectuata de un expert local, nu de specialistii de la MI6, cum se pare ca anuntase anterior Mircea Geoana) cum ca nu apare ea in film. Plus ca declara clar si fara echivoc pe propriul blog:
Profil Ana BirchallPutini au mai remarcat si apreciat intr-adevar calificarile de exceptie ale Anei Birchall. Intr-o Romanie obisnuita inca sa se prosterneze si sa ridice statui la ciobani si coate-goale, sa bage masiv in Parlament pe toti coruptii si analfabetii, politiciana Ana Birchall ar fi cu siguranta o stralucita exceptie. Sefa de promotie la Stiintele Juridice, admisa simultan la universitati ca Harvard, Oxford, Yale, Cambridge sau New York University, Ana Birchall absolva cu Magda Cum Laude masteratul la Yale Law School SUA. Lucreaza mai apoi ca avocat pe Wall Street in New York City in cazuri precum ENRON, MCI-Worldcom si United Airlines. Casatorita cu Martyn Birchall (un cetatean britanic) si avand un copil (Andrew) de vreo 7 ani, s-a intors in Romania din 2003, implicandu-se de atunci in politica si ocupand diverse functii in PSD:
Candidatura la USA/CanadaCa cetatean romano-canadian (traind in prezent in Vancouver/Canada), m-am intrebat pe drept cuvant ce priza si ce sanse ar avea candidatura recenta a Anei Birchall la cei de aici. Dupa ce stiu ca initial dorise sa candideze la …Vaslui (si si-a vazut cererea respinsa acolo de PSD), n-am fi indreptatiti sa privim aceasta optiune a dansei mai degraba ca pe un ultim colac de salvare? Adica …ce nu-i bun pentru vasluieni merge la romanii mai fraieri din afara? La ultimele alegeri din Romania, cei din USA/Canada au votat pare-mi-se pentru Alianta D.A. in proportie de peste 90%. Inteleg bine si apreciez chiar orientarile pur social-democrate ale unuia, dar PSD-ul din Romania e mai degraba asociat cu Iliescu, Nastase si coruptia, cu radacinile FSN-iste si gascarismul de care pana si Ana Birchall pomeneste frecvent. Candidatura Anei Birchall din partea acestui partid cu proasta reputatie printre romanii din afara – cand foarte multi au plecat in urma cosmarului mineriadelor sau a guvernarilor iliesciene – nu este ea in sine o mare greseala de optiune politica? Orice ar fi, sunt curios sa vad daca are intr-adevar vreo sansa si care va fi deznodamantul acestei istorii. Sunt sincer intristat de tot ce i s-a intamplat, de toata mizeria ce continua sa erupa din politica si presa romaneasca la adresa ei, de faptul ca pana si bloggerii sau jurnalistii mai seriosi si decenti tot continua sa aiba dubii referitor la porcaria aceea de film sau la bunele intentii si sinceritatea acestei politiciene.
UPDATE: Am gasit in Gardianul o insemnare de acum doua zile, care afirma ca n-ar mai candida niciunde:
Bueey, care scoti niste filme de-astea porno cu tot Parlamentul Romaniei? Poate cu “imagini de-astea prea puternice” scapam si de cei care au supt tara de 20 de ani incoace. Sau cu aia nu merge?… Etichete: Actualitate, Americani, Ana Birchall, Canada, Politice, Stiri Articole similare |
39 comentarii
|
Scris pe 24 Octombrie 2008 la ora 17:03 |
cristi, cu tot respectul, exista obiectivitatea unui om care priveste totul din afara si exista obiectivitatea celor care stau, intreaba si analizeaza evenimentele.. nu am scris ce am scris fara sa ma interesez pe tema. a fost o ‘investigatie’ de peste doua saptamani, din mai multe surse. nu mananc rahat gratuit, sa stii.. in rest, ai tot dreptul sa ridici intrebari apropo de sensul intregii povesti. ceea ce mi-e teama este ca nu stii toate fatetele problemei. Ultima postare de la mihnea: Viaţa bate filmul porno |
|
Scris pe 24 Octombrie 2008 la ora 17:20 |
Mihnea, cum ai trait si-ai studiat si tu destul prin afara, ar trebui sa stii ca “argumente” gen “las’ ca stiu io mai bine, ca io-s aici si tu nu”, nu-s din categoria obiective si de bun simt. Ba chiar exista destui care sustin ca cei din afara vad mai bine lucrurile, tocmai ca sunt mai detasati de mizeriile cotidiene de acolo. Am propriile mele dubii (si ma gandesc la episodul similar al lui Clinton, cu care apare aici intr-o poza), dar ma astept ca atunci cand persoane mai respectabile (ca tine sau Tiberiu) emana gandirisme, sa vina cu dovezi sau cu elemente clare a ceea ce stiu. Admit ca (pana ce mi s-ar dovedi contrariul) as fi tentat chiar sa merg sa o votez. Chiar daca vine din partea PSD-ului (fata de care am o jena). Dar tocmai fiindca vad atatia romani inclinati sa o batjocoreasca si sa o murdareasca pe chestii pur speculative. Am mai mult impresia ca va stau unora in gat studiile extraordinare ale Anei Birchall, faptul ca a trait si-a studiat in strainatate, ca are un sot si un copil cu nume nu foarte neaose, romanesti. Vad mentalitatile aceluiasi neam de traista, de care am fugit cu vreme in urma, sperand sa-l vad totusi iesit in timp din era atitudinilor de la coada vacii. Dar cand nici cei pe care-i stiu mai rasariti si cu mintea pe umeri nu stiu sa faca diferenta intre unele si altele, imi zic cu amaraciune ca tot la nivelul “epocii de aur” si ignorantei s-a ramas |
|
Scris pe 24 Octombrie 2008 la ora 19:20 |
incerc si eu sa inteleg: femeia e destul de desteapta sa se fi realizat oriunde in lume, are familie, sotul ei nici macar nu e roman, deci ar fi putut foarte bine sa ramana in alta tara, totusi ea vrea sa se intoarca in romania, sa faca ceva si pleosc apare filmul cu pricina. in tot acest peisaj nu are nici o logica asa zisa miscare a ei… si in plus: si daca ar fi fost ea (desi ma insel ca e ea), ce importanta are ce face ea in timpul liber, atata timp cat nu a incalcat nici o lege, ci dimpotriva ei i-ar fi incalcata INTIMITATEA! cine s-a trezit sa arunce cu piatra!! se bate atata moneda pe lucruri de 2 bani in scandalul asta cu filmul. in rest, Cristi, f bun articol. sunt cam rupta de liste, alegeri, etc. nici macar nu stiu care sunt ceilalti candidati pe liste ce reprezinta sua/canada, etc. (shame on me) – ps: ce cauta totusi in psd? Ultima postare de la noryshor: Dupa o zi de munca |
|
Scris pe 24 Octombrie 2008 la ora 19:44 |
Noryshor, asta nu reusesc sa imi explic nici eu, si de-aia inclin sa cred ca toate-s mai degraba betze-n roate: oricine pe lumea asta, sa vina cu facultate de la Yale, Magna Cum Laude, sa fi profesat deja avocat pe Wall Street, sa fie si specializata in falimentarea bancilor (ohohoo, ce se cauta azi oameni de-astia la americani! Tot ce sper e sa nu-mi inghit mai tarziu vorbele, ca si pe Bill Clinton il credeam cu “I did not have sexual relationships with that woman”… Ca s-a intors in tara si poate intr-adevar incearca sa faca ceva, as intelege (ca uneori am si eu tendinte de-astea idealist-naive). As intelege iar daca s-a bagat in PSD tocmai sa-i mai redea din orientarea aceea din nume (adevarata social-democratie). Cred insa mai degraba ca-n Romania e mai rau azi chiar decat pe vremea comunistilor: se vaneaza intelectualii (termenul in sine a ajuns azi peiorativ!), se da la cap celor cu adevarate competente si studii (si ce studii!), isi baga romanii din tara unghia in gat ca iata, unii au reusit sa faca (multa) carte, si-au mai trait vreme lunga si prin strainatati. E-un fenomen de masa, grav si injositor (de care cred c-o sa scriu mai mult altadata). Si eu sunt cam rupt de politice si n-as fi scris de asta daca nu mi-ar fi sarit in ochi ca tocmai spre noi (cei din US/Canada) s-a orientat. PS: spuneam in UPDATE mai sus ca am gasit prin ziare ca n-ar mai candida deloc. Curios ca pe blogul ei raspunde chiar azi unor mesaje, fara sa lase aerul ca s-a dus totul. Tare mi-e ca are intr-adevar dreptate: ca se duce o campanie acerba de discreditare, dezinformare si demolare la adresa ei. Hmm, om trai si-om vedea… |
|
Scris pe 24 Octombrie 2008 la ora 21:17 |
Nu vad ce mare scofala a facut (daca era ea)! A facut sex ca noi toti, n-a omorat pe nimeni! Unde ar fi marea problema? Asta s-ar incadra in categoria “Hai la noi sa mancam nimic!” Ultima postare de la kraft: Blocarea adreselor de email in Yahoo Mail |
|
Scris pe 24 Octombrie 2008 la ora 21:33 |
@Kraft – problema e: daca intr-adevar nu era ea (asa cum spune), ce sansa ar avea un om poate integru in Romania de azi sa scape de porcarii de-acestea puse de-a valma pe seama lui? Eu nu vad vreuna, si de-asta inca privesc Romania ca pe o tara de salbatici, unde indivizii pot fie arsi arbitrar in piata publica, multimea o sa aplaude |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 3:30 |
Sansele sunt mici! Daca undeva se hotaraste ca trebuie sa fi manjit, baietii intra in actiune! Avem istorie bogata in manipulare, tehnica performanta, parte din societate este turma! So …! Ultima postare de la kraft: Blocarea adreselor de email in Yahoo Mail |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 6:39 |
asta e, ca uitam adesea ca manipularea a fost si a ramas legea, in politica si-n multe altele, prin Ro. Si nu stiu daca multimea enorma a celor care “pun instinctiv botul” la orice, extrem de pervers si grotesc, nu ma surprinde chiar mai mult |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 10:43 |
Cristi, Nu ar fi normal si firesc sa discutam despre “cariera” unei femei in politica? Adica faptele [chiar ipotetic vorbind] sunt de o mare gravitate, ceea ce ne obliga la reflectie. Cat stii tu despre cariera politica a Anei Birchall? My point is: cati stiu cu precizie despre cariera ei politica? Si nu amesteca pe Clinton cu faza asta ca nu se compara. Acolo era vorba despre o persoana din staff care a avut o relatie cu presedintele SUA, aici este vorba despre banuiala ca sexul oral era un fel de plata pentru promovarea in cariera. Nu faptul ca o femeie ar fi fost prinsa facand sex oral, ci ca sexul oral [daca se adevereste] ar fi dovada unui tipar de avansare in cariera…si tu stii cat de sensibili sunt unii prin RO la cariera altora… Dar pentru asta trebuie sa cunosti contextul, metatextul etc. Ultima postare de la dromichaetes: Si eu sprijin cu tine… |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 10:47 |
ce-i ala metatext? Ultima postare de la mihnea: 1000 de articole codexpolitic.us |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 10:56 |
Rectificare: Ultima postare de la kraft: Download DVD WIKIPEDIA |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 11:01 |
E vorba in mod evident de un atac avind ca scop discreditarea persoanei. Imi suna putin a sah la regina… numai ca aici, sahul se poate sa fie dat din propria-i tabara. Daca asta se adevereste atunci inseamna ca doamna e in postura “calului troian”… dar deja mi se pare prea baroc pentru PSD! PS. Usor dezamagitor filmuletul de la final… ma asteptam la o persoana mult mai sigura pe situatie cu atit mai mult cu cit “glumitele ” celor doi moderatori sint de nivel liceeal. |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 11:06 |
Uite aici ce inseamna metatext. Ultima postare de la dromichaetes: Si eu sprijin cu tine… |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 11:38 |
Inca ceva, Cristi. Ma simt obligat sa ma intreb daca este de ajuns pentru cineva care este absolvent Yale [si nu oricum] sa fie un politician [respectiv parlamentar] bun. Bineinteles excelenta intr-un domeniu anume este de laudat si de promovat in politica, totusi adesea uitam ca excelenta intr-un domeniu nu este neaparat o garantie de excelenta in alte domenii. Daca nu ar fi asa atunci de ce lui Adrian Nastase, care este un jurist experimentat, i se reproseaza atatea? Competenta de specialitate este doar o latura a necesarului unui politician. Mai este nevoie desigur si de o buna masura de competenta in oameni: sa stii sa lucrezi cu alti oameni, sa iti castigi respectul [si - foarte important - aprecierea] altor oameni, sa stii sa manageriezi oameni [daca esti un poor judge of caracters nu ai ce cauta in politica], sa stii sa ii asculti pe cei din jur [empatie] si sa fii capabil sa deschizi drumul pentru ceilalti [leadership]. Daca nu ar fi asa atunci de ce nu ar fi bun si un dictator/satrap care sa ia toate deciziile in locul tau [petnru ca stie el mai bine]? Nu in ultimul rand este nevoie de un fir rosu relevant pentru politica, adica de un bagaj considerabil de trecut relevant pentru cei care ar trebui sa te aleaga. Cu alte cuvinte: ce ai facut deja petru alegatori care sa te recomande? Si nu un lucru sau doua, ci un intreg parcurs. Daca nu ar fi asa atunci orice copil genial ar fi indreptatit sa ceara sa fie ales. Ultima postare de la dromichaetes: Si eu sprijin cu tine… |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 13:35 |
@Dromichaetes – dar tu le stii? Sau numai presupui, ori speculezi? Asculti la “Radio Shantz” si iei de buna orice aiureala iese pe Unda Vesela Eu am vazut ce-ai scris si la Nenea Lars pe tema asta, vad acum ce scrii si la mine, si ce pot spune sigur e ca tu …n-ai facut Yale. Ca vorbesti cam mult si …cu limbaj de lemn. Ia-o mai usor, ca a trecut vremea cand muncitorul de la saiba dicta inginerului cum sa proiecteze combina @Kraft – sa inteleg ca te-ai convins si tu ca-n Romania prea luati iute ciorile vopsite drept vrabii? Adica nu va mai dati seama cand tratati pure speculatii (ce pot sau nu sa fie mai tarziu confirmate, dar nu-s inca) de bune? @Mihnea – ne-am lamurit si cu metatextul |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 13:39 |
@Valeo – te-am uitat Cu filmuletzul de aici …la ce te mai asteptai si tu? Sa rezolve din trei vorbe situatia economica din Ro intr-o emisiune de trei parale de divertisment? Hai maaaai… |
|
Scris pe 25 Octombrie 2008 la ora 19:29 |
salut, te-am vizitat si am sa postez in curand o surpriza interesanta pentru alegatorii romano-canadieni…referitoare la subiectul ales de tine. |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 4:44 |
batrane, Ma bucur ca ai citit ce am scris pe blog la Nenea Lars. Acum stii si pozitia mea despre promovarea tinerilor in politica. Si eu sunt un tanar [dar nu am un batran sub piele, ca altii]… Ultima postare de la dromichaetes: Alina Plugaru imi aduce trafic… |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 6:00 |
Pentru Cristi. Daca esti in varsta e regretabil, daca esti tanar este si mai grav. |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 6:14 |
pendulez intre lol si roflmao. Ultima postare de la mihnea: Concurs cu premii |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 6:21 |
Imi pare rau ca am intervenit. Nu era cazul sa-mi exprim opinia in fata unora ce considera ca “a fi de dreapta” e o caitate deosebita. Personal cunosc o droaie de prosti si lichele de dreapta, desi exista si o sumedenie de oameni de dreapta mai mult decat onorabili si mai ales “de caracter”. |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 6:25 |
@dxn – mai, un link ajunge, nu abuza @dromichaetes – coane, eu sunt de acord ca te-am cam atacat la orgoliu cu “limbajul ala de lemn”, dar mi-e sa nu intram acum in mistouri serioase si sa nu tii pasul. Asa ca abtine-te cu “batrane”, cum ma abtin si eu (din greu) sa-ti raspund pe masura Ca sa ma refer doar la continut, eu zic ca tocmai COMPETENTA ar trebui azi promovata oriunde si rapid, fara sa mai cautati atata oamenii in cerul gurii. Ploua cu chibiti care nu prea stiu ce vor, iar tu imi pari unul dintr-acestia. Fara suparare. @”Profesore” – nici tu nu predai …la Yale Ia uite-aici cum povestea nu demult o PSD-ista infocata cum se plimbau servietele de bani prin institutiile guvernate de ai tai:
@Mihnea – si eu, dar mi-am zis sa fiu bland, ca e sarac cu duhul |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 9:23 |
Cristi, Iti apreciez franchetea cu privire la competitia pe mistouri. Daca as fi avut o astfel de intrecere “socialista” in intentie nu as fi stat pe bloguri toata ziua incercand sa am o discutie decenta. Si cred ca nici tu. Aici insa nu stiu cine e inginerul si cine e ala cu saiba. Iti doresc un weekend placut! Ultima postare de la dromichaetes: Alina Plugaru imi aduce trafic… |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 9:33 |
nu, Stalin era parsiv. La fel Iliescu. Doar voi prin tara ii confundati cu “mari politicieni”. Un om CAPABIL, COMPETENT, e cel care are in primul rand pregatire/studii pe masura, care devine mai apoi pragmatic, care mai pune si osul sa vada aplicate niste programe sociale, sa se faca ceva. Nu-s pentru o societate condusa exclusiv de tehnocrati, dar trebuie sa admiti ca ati cam bagat in ultima vreme toti incultii si …ciobanii in Parlament. La deschiderea recenta a anului scolar, citeam pe atatea alte bloguri cum vi se facea efectiv jena de vreun Basescu sau Becali, care spuneau copiilor ca ei n-au invatat carte (dar totusi s-au ajuns, nu?). Asa ca de-asta zic: cand dati de cate unul (rar) care si-a tocit coatele pe bancile vreunei facultati de varf, incetati sa-i mai trageti repede cu piciorul in gura. Ajutati-l mai degraba sa urce si tineti-l mai apoi responsabil daca nu-si face treaba. |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 10:09 |
Ciobani sper sa nu avem in parlament. Cred ca o sa scapam la limita…Si nu de inculti mi-e mie sau de prosti, ci de aia care intra doar pentru a-si urmari propriile interese. Ultima postare de la dromichaetes: Alina Plugaru imi aduce trafic… |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 21:10 |
da, Cristi, cum vrei tu. e blogul tau, doar. |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 21:24 |
inca ceva, legat de competenta: competenta se dovedeste la locul de munca, in domeniul in care ai studiat. daca esti absolvent de Yale la Drept, pai ia si lucreaza ce esti competent, nu? si arata-mi ca esti competent in domeniul tau, nu la pulitica…chiar nu observa nimeni discrepantzele? batuta de mineri, dar ma inscriu in psd. sunt compententa in domeniul meu, dar nu profesez. candidez pt vaslui, dar brusc (in 2 zile) ma vad in fruntea romanilor canadieni, americani, neo-zeelandezi, australieni…bai, e careva din Vaslui din astia din diaspora s-o voteze? |
|
Scris pe 26 Octombrie 2008 la ora 21:38 |
Coane, vad ca esti tupeist (si e bine, apreciez tupeul! Una la mana e ca si aici, si la ea pe blog, am criticat sau am ajutat in exact aceeasi masura, fara dublu standarde, pe-al doilea link din textul meu catre blogul ei. Mai mult, articolul acesta in sine este preponderent laudativ, unul din foarte rarele in care nu s-a atacat vreunul ca tembelul la adresa ei, pe pure speculatii si “hai sa-i dam si noi mu*e, ca-i femeie”. A doua la mana, ajutorul de care pomenesti e o nimica toata, doar niste linkuri catre cateva situri, organizatii publice si biserici de pe-aici si nimic mai mult. Si am facut-o doar convingandu-ma ca stie sa poarte un dialog civilizat, sa nu reactioneze urat la criticile si destulele ironii pe care i le-am adresat etc. Cum am spus si-aici, si-acolo, n-as vota vreodata PSD-ul sau Iliescu/Nastase, ca mineriada din 90 a fost parte din ce m-a ingrozit si m-a facut sa plec atunci subit din tara. La adresa minerilor, i-am scris si-aici exact ce i-am reprosat si-acolo: ca daca a fost batuta de mineri, mi-e foarte greu sa-i inteleg motivatia de a intra tocmai in PSD. Cu Ana Birchall aceasta aveti insa multi (chiar de pe-aici) probleme de cu totul alta natura. Pariez ca va sperie ca e femeie, ca se zbate totusi sa mai realizeze cate ceva, si mai ales ca are intr-adevar la curriculum niste studii prin care va da clasa. Tu, cand vorbesti de competente si-i ironizezi anii de studiu, prin ce te califici sa i le murdaresti? Ori ai plecat recent din Romania, cu elanul acela jegos ca pe net poti sa calomniezi si sa improsti cu noroi pe oricine, din spatele unui nick? Am fost deci clar? PS: ai minte si pastreaza un ton mai adecvat, daca reactionezi. Altminteri te zbor imediat de-aici, ca n-am timp de pierdut cu cei care bat campii. Mersi. |
|
Scris pe 27 Octombrie 2008 la ora 8:19 |
Bine scris articolul tau, in stil jurnalistic. Suficient de echilibrat dar si opinat, link-uri cit trebuie. Felicitari. |
|
Scris pe 27 Octombrie 2008 la ora 13:26 |
Va rog mult nu deturnati discutia intr-o cearta… aici avem o situatie delicata: e vorba de o persoana care trebuie sustinuta desi a ales partidul nepotrivit… sau e vorba doar de o alta forma de oportunism politic si atunci ne irosim inutil? Daca in 2008 “poti sa fii votat si sa castigi fara sa faci parte din gasti, grupuri de interese” (citez din blogul doamnei A.Birchall) atunci nu ar fi fost o solutie mai buna sa candideze ca si independent…poate gresesc. |
|
Scris pe 28 Octombrie 2008 la ora 3:24 |
@George – mersi, dar hai sa nu exageram: faci niste generalizari ce nu se prea reflecta deloc din cele anterioare @Valeo – daca doresti, sustine-o tu |
|
Scris pe 28 Octombrie 2008 la ora 14:23 |
Ba bine ca nu… cu tot bun simtul si obiectivitatea ceva nu se potriveste aici. Sa fie de la parfumul catifelat de trandafiri? |
|
Scris pe 21 Noiembrie 2008 la ora 5:28 |
Ana Birchall este destul de buna pt orice colegiu, iar faptul ca i s-a inscenat mizeria aia de film este tocmai pt a fi inlaturata de la Vaslui. Acolo sunt altfel de interese si odata ce dansa avea sa fie deputat de Vaslui lucrurile nu ar fi mers pt mafia de acolo, asa ca au hotarat sa o de-a la o parte, nu cred ca este un lucru chiar asa greu de inteles. Faptul ca a acceptat candidatura in colegiu SUA – CANADA demonstreaza taria de caracter si faptul ca vrea sa lupte cu magariile din jurul ei si din PSD. Formatiunea politica din care face parte nu s-a deranjat sa o sprijine in tot scandalul acela asa ca judecati-o pe Ana Birchall pt ceea ce este si pt ceea ce isi proupune pt voi cei din diaspora si nu prin prisma PSD-ului. Atunci cand minerii au fost chemati la Bucuresti, dansa era un adolescent si nu trebuie judecati toti pt ce s-a intamplat atunci. Pt prima data dupa 89′ avem vot uninominal si putem alege omul pt ceea ce este si nu pt partidul din care face parte. In aceste alegeri se va vedea daca va functiona uninominalul sau votul politic inregimentat pt partid. Ana Birchall vrea sa faca o schimbare, problema este ca nu sta numai in puterea dansei sa o faca, are nevoie de spijinul alegatorilor, care oferindu-i spijinul si votul pun o caramida la temelia schimbarii. Reusita dansei va demonstra daca intr-adevar uninominalul va functiona sau nu, pt ca toti spun ca are cea mai buna pregarire dar ca nu trebuia sa candideze din partea Psd. Daca vrei sa reformezi trebuie sa ai curajul sa intri in barlogul lupului si sa te lupti din interior. |
|
Scris pe 21 Noiembrie 2008 la ora 7:35 |
Salut Crisiti.Eu am avut onoarea sa o cunosc personal pe doamna Birchall fiindu-mi profesoara de dreptul falimentului si mi-a lasat o impresie buna insa imi pare rau sa vad prin cate atacuri politice a trecut insa o felicit ca a mers mai departe.Am hotarat ca in timpul liber sa-i ofer sprijinul meu in campanie atat cat pot si sunt indignat de faptul ca unii oameni ai contracandidatilor dumneai se folosesc de acea mizerie de filmulet in loc sa demonstreze valoarea acelor candidati prin ce pot face bun pentru romanii din diaspora.Un mesaj catre romanii din diaspora: sper sa analizati cu atentie toti candidatii si sa alegeti candidatul care sa va reprezinte cu succes interesele in Parlament. Ultima postare de la andrei: Pentru Stefania – New Jersey, NJ |
|
Scris pe 21 Noiembrie 2008 la ora 12:19 |
[...] mea de altadata despre Ana Birchall o gasiti aici. Etichete: Diaspora, Politice, Referinta Articole [...] |
|
Scris pe 21 Noiembrie 2008 la ora 12:32 |
@Loredana – de acord cu tine, dar trebuie sa fim si realisti: prin simplul fapt ca vine din partea PSD-ului, iar acest partid politic n-a acumulat niciodata decat o mana de voturi prin diaspora, cei care voteaza pentru Ana Birchall omul vor da foarte probabil votul lor tot PSD-ului. Fiindca Ana, dupa toate probabilitatile, va pierde. Iar PSD-ul ii va folosi voturile acumulate in alta parte, pentru vreun baron local din tara. @Andrei – salut. Mersi de linkul catre Eduard. Am creat o referinta cu insemnarile lui si ale altora despre candidatii din diaspora. |
|
Scris pe 22 Noiembrie 2008 la ora 19:23 |
[...] fi schimbat): dupa toate probabilitatile, Ana va pierde, indiferent de simpatiile unora sau altora (inclusiv a mea). Ce se intampla deci cu voturile date ei? Ce se intampla, sa zicem, cu votul meu, daca votez sa [...] |
|
Scris pe 25 Februarie 2009 la ora 11:23 |
Am citit pana la ultimul comentariu despre ana birchall,si am ramas surprins placuta de sustinerea afisata,spre deosebire de alte articole despre persoana dansei.Cum se face ca in timpul petrecut in Statele Unite,s-au rostit numai vorbe de lauda,si la intoarcerea in tara natala,mesajul de “bun venit” a fost unul de denigrare in asemenea fel? |
|
Scris pe 3 Decembrie 2009 la ora 23:00 |
[...] au uitat toti de mizeria de film porno imputata acum numai un an lui Ana Birchall. La vremea aceea chiar i-am tinut partea, mai ales ca si ea isi obtinuse expertiza criminalistica, dovedind prin asta ca viralul era o [...] |

Aflu surprins ca