Fetele iubesc timizii |
|
Scris pe 10 Septembrie 2008 de Cristi
Comenteaza »
Vad de prin povestirile altora ca fenomenul e comun la multi cu varsta mea de atunci. Cu cat esti mai indragostit, cu-atat incerci sa iti ascunzi mai mult sentimentele. De obicei, timiditatea e amplificata de certitudinea ca niciodata o asemenea fata nu s-ar uita la unul ca tine. O vezi cu baieti mai dezinvolti decat tine, ce n-au complexe si retineri. O vezi frumoasa si, cand o compari cu fizicul tau si-al celor care-i fac curte, te vezi pe undeva la urma listei. Si totusi, fetele iubesc timizii, dar asta o afli cu mult mai tarziu, la multi ani dupa suferintele acelea niciodata marturisite. Mai afli ca multe fete de-acestea, ce n-au dus lipsa de prieteni si curtenitori, rareori au gasit iubirea si rareori au gasit in prietenul de atunci cel pe care sufletul lor l-ar fi dorit. Cele mai multe n-au habar de cate ori or fi fost iubite sfasietor de altii. N-au de unde s-o stie, ca mereu ti-ai ascuns privirile de cum s-au intersectat cu ale ei. De teama sa nu pari penibil, i-ai lasat chiar impresia c-o ignori. De-aceea indemn acum orice timid care-ntelege despre ce vorbesc: indrazniti, baieti! Marturisiti-va iubirea indiferent daca, in fata ei, primele vorbe care-or sa va iasa din gura vor fi niste balbaieli neinteligibile. Cu riscul de-a parea netoti, si chiar de-a fi respinsi, exista nebanuita sansa (o sansa uriasa de altfel!), ca fata de care v-ati indragostit pana la paralizia gesturilor sa fie atinsa in sufletul ei tocmai de intensitatea teribila a sentimentului vostru pur. Nu lasati astfel de iubiri nemarturisite sa se adune in bagajul de amintiri. Etichete: Femei, Reflectii Articole similare |
49 comentarii
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 22:41 |
ai dreptate cumva. |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 22:53 |
Nu stiu cat e “iubire” cat e crush adolescentin ,regasindu-ma cumva in cei ce “iubesc” fara sa stie cel iubit.Stiu doar ca imi amintesc o parte din ei si ca daca la momentul acela nu indrazneam era pentru ca baietii nu “iubesc” fetele timide…sau cele ca mine anyway.cat despre ce iubesc fetele…nu timizii ci baietii ce nu sunt nici prea prea nici foarte foarte…zic io.:-) |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:11 |
As dori sa-i dau credit lui MrWiseGuy. E textul acesta: http://mrwiseguysblog.weblog.ro/2007-08-13/177676/Obsesie.html... care m-a inspirat in cele scrise. |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:15 |
multumim de reclama “Mai afli ca multe fete de-acestea, ce n-au dus lipsa de prieteni si curtenitori, rareori au gasit iubirea si rareori au gasit in prietenul de atunci cel pe care sufletul lor l-ar fi dorit.” cred ca n-aveam 19 ani cand mi-am dat seama de asta, dar mi-a luat inca vreun an pana sa-mi dau seama si de ce |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:16 |
Sa fie timiditate sau mai degraba o suma de complexe? |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:17 |
pe tava* cred c-am vrut sa spun… |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:25 |
Vorbesti de o sansa la un milion. |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:34 |
Si iubirea aia neimpartasita, daca ar fi fost impartasita si daca ar fi primit si un raspuns, s-ar fi stins. tocmai asta te face sa te gandesti in continuare la cat de intense erau sentimentele. pentru ca nu s-au consumat. |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:37 |
@BlackRose are dreptate, e mai degraba crush adolescentin, dar suferinta e la fel de mare, iar sentimentul pur. @WiseGuy: …de ce? @Martisor: ma refeream numai la timiditatea in a-ti marturisi un asemenea crush. In rest, eram om normal, cursiv in exprimare, dezinvolt… Cate suturi n-am tras peste bot la cainii de pe strada KiRa: cred ca e plin de-asemenea duzi, doar ca n-or sa gaseasca puterea sa spuna decat cand trec de complexe si de-o anume varsta |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:38 |
Lullaby, te gasesc prea pesimista |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:41 |
nu dezvalui secrete nationale in comentarii, poate-ti spun altadata;partea buna e ca isi dau si ele seama la un moment dat |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:45 |
WiseGuy: omule, chiar m-ai facut curios acum |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:48 |
in mod ciudat o sa le creditez ca se prind mai repede ca noi de anumite lucruri…desi daca o incriptez in ceva ce nu le intereseaza… |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:51 |
Nu-s deloc de acord cu titlul! Si nici cu mare parte din insemnare. Unde sunt de acord e la faza cu indraznitul, unde deja vorbim de infrangerea timiditatii. Chiar nu cred ca fetele iubesc timizii, poate cateodata sa fie putin intrigate de tacerea lor, sau de misterul care-i invaluie cat de cat. Doar ca nu-i iubesc. Mai degraba ii iubesc pe-aia care le fac sa sufere. Zic si eu! Ca sa vezi natura umana, cat de ciudata si ilogica e! |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:53 |
haha |
|
Scris pe 13 August 2007 la ora 23:59 |
salut, tizule (vad ca tot Cristi te cheama). Eh, titlul e clar generalist si pus sa atraga |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 1:28 |
nu cred ca fetele iubesc neaparat timizii, nici musai derbedeii, cred ca iubirea vine pe niscaiva cai oculte de nu se mai poate explica cind te loveste amocu, cum si de ce si dincotro, fara semne si reguli de circulatie. in viata viitoare o sa ma nasc barbat. am spus! ca la voi e mai simplu, le iubiti pe toate si gata. daca tot m-am nervat arunc cu stelute |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 1:33 |
nici eu nu cred ca fetele iubesc in mod special timizii, cred ca mai degraba sunt intrigate, ca orice om atunci cand e ignorat. insa, intr-adevar, pacat ca ducem cu noi atatea iubiri neimpartasite… |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 1:40 |
eheee, Aprilia draga, da’ Ratonu-i diplomat @alma, multam de trecere. Banuiesc ca si la fete e problema cu iubirile neimpartasite, mai ales ca fata care se-arata ea atrasa de altul poate trece drept neserioasa. Prejudecati absurde din ziua de azi, ce sa-i faci |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 1:43 |
pai da, am vazut. cit fuse “diplomatu” ne-am putut preface ca nu vedem, da dupa, n-am avut ce face si-a trebuit sa recunoastem. si stii tu ce ne ‘nervam cind e musai sa recunoastem ca aveti dreptate? |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 8:30 |
Eu, unul, nu am incercat niciodata sa ascund faptul ca plac o fata, ba din contra, mi-a trecut prin cap ca ar trebui s-o fac sa vada macar o data ca imi place. Ba chiar m-am dus si i-am spus-o uneia in fata. Credeam ca-s mai castigat asa. Si inca cred asta doar ca metodele s-au mai rafinat intre timp |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 8:47 |
@april – acuma vad c-ai incheiat cu o intrebare. nu-s sigur, cere raspuns? cea cu ‘nervatul @bliz – sa n-o iei personal. imi imaginam un gen de faza la ce ai scris: “asculta, fa! tu chiar nu stii ca-mi place te tine? ca doar n-ai orbu’ gainilor!” |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 9:19 |
nu iubesc timizii…niciodata nu am iubit timizii…dar am avut prieteni foarte buni, timizi |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 9:30 |
@Cris: hahahaha ei bine, nu, nu asa. Niciodata asa! Cand vorbeam de rafinare nu ma refeream la faptul ca nu le mai injur!! Sa aiba legatura cu votul meu pt “derbedei”?! hihi |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 9:44 |
@bliz PS: desigur, stiu bine ca nu la asta te gandisei. Imi placea imaginea |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 11:11 |
multe teme si grele. vrem nu vrem trebuie sa citim pt ca ne intereseaza. ma duc sa citesc si sper sa mai am puterea sa si comentez. |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 13:55 |
Dragostea la adolescenta e penibila. Te faci de ras, esti calcat in picoare, luat la misto. Da’ de-asta e frumos, ca e varsta la care te maturizezi |
|
Scris pe 14 August 2007 la ora 20:24 |
@acadelu’, face baiatu’ pe viitor si teme mai usurele, pentru blonde @Faninho: cam asa am simtit si eu la timpul meu. E frumos, nu-i vorba, dar nu-s convins ca toate momentele penibile din trecut erau si necesare |
|
Scris pe 14 Septembrie 2007 la ora 15:57 |
Mdea…omul este foarte ilogic(in special femeia)…Multe au legatura cu superficialitatea cred eu si cum bn ati zis…cu faza aceasta a adolescentei…problema apare cand unii baieti s-au maturizat inainte de vreme( k cei timizi asa sunt de obicei si majoritatea destul de inteligenti si profunzi…nu generalizez) spre deosebire de restul lumii.Fetele adolescente pleaca mai mult spre fizic si cat mai multa popularitate… |
|
Scris pe 24 Septembrie 2007 la ora 1:01 |
Dante, multumesc de comentariu (abia acum l-am descoperit). Foarte interesanta observatia, ca la destui timizi e ceea ce ai zis: maturizare inainte de vreme. Ca se inchid in lumea lor, departe de apucaturi “macho”, penibile si superficiale, de la altii de seama lor. |
|
Scris pe 24 Septembrie 2007 la ora 16:51 |
Are dreptate Dante… |
|
Scris pe 10 Septembrie 2008 la ora 14:09 |
Pe mine ma amuzau timizii Ultima postare de la gabriela: Cadou de ziua mea |
|
Scris pe 10 Septembrie 2008 la ora 14:23 |
Nu stiu cum, dar puteam sa bag mana in foc |
|
Scris pe 10 Septembrie 2008 la ora 23:02 |
Cred ca le spui bine cand te referi la timizi; da’ la partea cu fetele trebe sa lasi loc la intors. Ca, na, exista fetite amorezate de tipul macho, de tupeu, de spargatori in figuri, care nu s-ar uitat decat cu mila (din BMW-ul noii cuceriri) la un baietas cu o floricica-n mana. Iar partea cu indrazneala poate fi socotita un indemn mobilizator, dar aplicarea ei nu garanteaza succesul. Ultima postare de la gogo: Andreea Raicu – e trendy sa ai blog |
|
Scris pe 10 Septembrie 2008 la ora 23:59 |
@Gogo – si tu, frate? Bine-ai zis-o (cu “fameile”), da’ tare mi-e ca si fandositele ajung pana la urma sa se lase impresionate de sentimentele pure Indemnul eu zic totusi ca e bun: chiar si o rata de succes de 1% e mai buna decat …zero. E ca datul la peste: n-am prins niciodata mai nimic, dar macar m-am dus mereu sa dau cu undita pe balta |
|
Scris pe 11 Septembrie 2008 la ora 3:05 |
Nu stiu daca fetele astea de care zici ca se intorc spre timizi la un moment dat n-o fac cumva de nevoie, nu de dragoste Ultima postare de la gabriela: Cui a folosit? |
|
Scris pe 11 Septembrie 2008 la ora 3:13 |
eh, sunt cazuri si cazuri, eu nu i-am bagat pe toti/toate la aceeasi “regula” Cand e vorba de “nevoie” (a se citi imbatranite/ofilite/acrite/nu le mai ia nimeni), cred ca fete de-acelea ar accepta pe oricine |
|
Scris pe 11 Septembrie 2008 la ora 5:46 |
Vai de mine, ce frumos ai spus. Bine, acum chestia asta cu timiditatea este relativa: este frumos si dragalas sa vezi un baiat balbaindu-se langa tine si incercand sa aleaga cele mai frumoase cuvinte pentru a-ti transmite ceva. Dar, totusi, timiditatea asta ar trebui sa dispara la un moment-dat. Pentru ca, daca nu dispare, ramane fata cu impresia ca il intimideaza pe bietul baiat şi, fie profita de asta, fie nu-i place si merge mai departe. |
|
Scris pe 11 Septembrie 2008 la ora 7:09 |
[...] ghid e intotdeauna bun. Tags: femei, [...] |
|
Scris pe 11 Septembrie 2008 la ora 10:35 |
Ce fraier de timid am fost şi eu. |
|
Scris pe 11 Septembrie 2008 la ora 13:18 |
[...] privit ca unul “moale”, daca-ti marturisesti frica avuta altadata, sau ca in tinerete ai fost timid, sau ca au existat momente cand te-ai lasat efectiv induiosat de imaginea vreunui cersetor… [...] |
|
Scris pe 11 Septembrie 2008 la ora 14:29 |
@Ines – n-am auzit inca de fete care sa paraseasca pe baieti din motiv de timiditate @Alex – asta-mi ziceam si eu |
|
Scris pe 18 Noiembrie 2008 la ora 21:31 |
Fetele sunt atrase cumplit de anumite calitati ale timizilor (aici ai perfecta dreptate, una din cele mai importante, este impresia ca o ignori). Dar cand un timid face un pas gresit in a-si marturisi cu voce tremuranda, feciorelnica si balbaita “iubirea”, el va fi pus automat la zid si nu se va mai scula de acolo. Atunci cum sa procedam? Exista o vorba inteleapta pe la americani, care, ca multe altele de valoare lipseste din vocabularul poporului roman: Fake it till you make it! Cel mult, ajungem si noi la o anumita varsta cand ne dam seama ca am strans ceva experienta si vaaaaai cum am mai fi procedat noi atunci…. Hai sa-i zicem confidentza sau incredere. Eu pe asta as mima-o! |
|
Scris pe 19 Noiembrie 2008 la ora 13:22 |
in mare parte sunt de acord cu tine…dar asta nu se intampla intotdeauna…de exemplu eu m am indragostit de un timp foarte timid,stiu k ma place,dar nu este asa fain knd nu ti arata ci din contra…te ignora…Acum nush daca imi pare rau,dar nu am avut niciodata ocazia sa fim impreuna,ca un cuplu…ci ne am sarutat o singura data…dar atunci era beat…Am incercat de multe ori sa ma apropii de el,sa fac eu primul pas,dar in zadar…nici macar nu ma putea privi in ochi…este foarte aiurea!!Deci fetelor…mai bine nu!! |
|
Scris pe 19 Noiembrie 2008 la ora 14:43 |
Absolut de acord ca nu toate situatiile sunt identice. Multi timizi evolueaza chiar spre refulare sau …nesimtire, cum ai descris si tu. Imi pare sincer rau de experienta aceea, dar cauta sa nu generalizezi nici tu, cand spui “Deci fetelor…mai bine nu” |
|
Scris pe 22 Noiembrie 2008 la ora 5:07 |
Hehe ,,interesant postul Exista grade de timiditate, atat de multe cam cat de multi timizi sunt pe pamant (incluzandu-i aici si pe acei timizi “tratati”. Una e sa ai momente usoare de stanjeneala cand esti fata-n fata cu fata din vis, alta e sa nu poti scoate o vorba. Una e sa rosesti fata-n fata cu fata din vis, alta e sa rosesti cand cumperi paine. Eu unul cand citesc “femeile iubesc barbatii timizi” ma gandesc la acel gen de timiditate care seamana mai mult cu un soi de stanjeneala; sau cu faptul de a fi tacut, linistit, in banca lui. Sau cu faptul ca n-o violenteaza verbal, pentru ca o femeie abuzata emotional in trecut de un partener, va cauta un tip cat mai linistit (un timid sa zicem). Dar stiti care e problema cu timizii? Ei sunt timizi doar asa…pana cunosc terenul. Apoi exista posibilitatea ca toata frustrarea acumulata din cauza lipsei de comunicare cu exteriorul, sa se reverse in acel cadru securiza(n)t din cadrul familiei sau relatiei. Ma rog, nu e vb ca toti timizii fac asta, e vorba strict de unii timizi. Acele femei de care vorbesti cand afirmi ca afli mai tarziu ca femeile iubesc timizii, sunt acele femei de pe la 30 de ani in sus, eventual divortate, apasate de grijile vietii etc, care-s impresionate de iubirile nemarturisite; DAR aceeasi femeie la varsta adolescentei sa zicem, chiar daca ar fi aflat de iubirea vreunui timid, n-ar fi fost foarte impresionata, eventual magulite, dar na,,,ar fi existat sansa sa se duca la cea mai buna prietena a ei si sa rada amandoua de declaratia timidului. Ultima postare de la Parlamentolitic: De ce comunismul nu e bun |
|
Scris pe 26 Februarie 2009 la ora 12:03 |
eu iubesc un timid, un timid frumos foc si sensibil…il stiu din copilarie dar niciodata nu am schimbat mai mult de 2 vorbe unul cu celalalt…si el ma iubeste pe mine…eu sunt mai populara,iar el nu are curaj sa imi vorbeasca… mie imi este frica sa ma apropii de el… si eu sunt la fel de timida , dar maschez acest lucru…de 3 ani ma gandesc neincetat numai la el cu toate ca am avut prieteni.. |
|
Scris pe 29 Decembrie 2010 la ora 5:49 |
Eu cred ca aja este,baieti timizi,marturisiti iubirile,dar incercati intai sa aflati daca fata e mai tupeista ca atunci nu va fi aja placut cand o sa va tranteasca niste replici foare dure.Eu iubesc un baiat timid foarte mult,dar mi-am dat seama ca el numai in prezenta mewa este aja timid si el a aflat de undeva ca mie imi place de el si acum nu mai atrage atentia altor fete.Imi zambeste,ne uitam unul la altul,cand trecem unu pe langa altu amandoi ne simtim intr-un fel ciudat si amandoi stim ca ne placem,dar niciunul nu are curaj sa faca un pas,eu nu sunt sigura ca ma place si cred ca nici el nu este sigur si cred ca sta e motivul,dar in concluzie fetele adora baietii timizi,a si baietii mai macho,toate fetele se plictisesc de voi mai devreme sau mai tarziu si vor cauta ceva nou,adica baieti timizi,care trebuie descoperiti si asta le fascineaza pe fete,aja ca bafta baieti! |
|
Scris pe 9 Ianuarie 2011 la ora 12:46 |
Chiar imi place ce ai scris, sper ca e adevarat, oricum eu tot timid raman ! \m/ |

De-as fi stiut asta cu ani in urma, n-as purta acum in bagajul cu amintiri memoriile atator iubiri niciodata marturisite. Toate din teama ca as fi aparut ca ultimul balbait in fata unei fete pe care-o consideram mai presus de orice, care ma paraliza prin orice gest, prin orice suvita de par in care-i scanteia soarele, prin orice zambet care-mi lasa o rana de nedescris in suflet…