Iliescu si bloggerii …de pe blogul sau |
|
Scris pe 19 Ianuarie 2008 de Cristi
Comenteaza »
Poate n-ati aflat inca, dar bloggerul Ion Iliescu se duce marti la o “discutie deschisa cu bloggerii si studentii la Jurnalism“. Dupa cum e prezentata stirea, te-ntrebi lesne pe ce criterii reprezentative s-a facut selectia acelor bloggeri (numai prin invitatie personala!). Mai ales ca penibilul Georgescu bate campii cu “Iliescu îşi strânge fiii” si “acum ne întâlnim în subterane… precum conspiratorii…“. Pupincurism lamentabil care, dupa cum avea sa-i raspunda mai apoi organizatorul Horea Badau, era sa-l coste excluderea de la …marele eveniment:
Aceasta Asociatie a Consumatorilor de Media este aceeasi care a organizat si alte sindrofii de natura asemanatoare, si nu-i rau. De fiece data insa, remarci pe lista invitatilor doar cam aceiasi bloggeri, din care relativ putini ar fi cu adevarat reprezentativi, nu doar pentru intreaga blogosfera (care-i atat de neomogena, si e bine sa ramana astfel), dar si pentru subiectele discutate. De pilda, la intalnirea aceasta cu Iliescu, ma asteptam evident sa gasesc cu precadere nume din lista celor pe care Mihnea Dumitru i-a numit “comentatori politici”. Lamurirea a venit tot din comentariul acela intamplator al lui Horea, c-a invitat doar “bloggerii care sunt activi pe blogul domnului senator Ion Iliescu” (sau cel putin eu asta am inteles din fraza ambigua “Dvs ati primit invitatie la dezbatere pentru simplul motiv ca noi am invitat, printre altii si bloggerii care …“). ……………………………………………………………………… Vor unii cu orice chip sa faca blogosfera asta romaneasca sa apara ca un grup cu circuit inchis, cu lideri si o mana de reprezentanti, experti in toate domeniile. Ori blogurile tocmai avantajul acesta urias il au: ca incurajeaza imensa varietate de opinie, ca nu exista “sefi” ai blogosferei sau organizatori ai ei. ……………………………………………………………………… Etichete: Caricaturi personale, Politice Articole similare |
27 comentarii
|
Scris pe 19 Ianuarie 2008 la ora 22:22 |
Cristi, |
|
Scris pe 19 Ianuarie 2008 la ora 22:34 |
Uite link, ca să nu spui că vorbesc aiurea că sunt locul 2 în Topul Comentatorilor Politici al tizului: |
|
Scris pe 19 Ianuarie 2008 la ora 23:57 |
Mihnea Georgescu, zau ca ma faci iarasi sa rad, si ma simt jenat, fiindca te simt in acelasi timp sincer, dar suntem in mod cert de pe doua planete diferite, avem valori de viata complet diferite, gandim complet paralel si simt ca n-avem decat foarte putine in comun. Te rog eu, scoate-ma din blogroll, ca nu e cazul Am mai scris ca nu de “meritele” tale m-am legat, si nici macar de orientarile tale politice. Ci de excesele oarecum caricaturale pe care le afisai, ca individ. Or sa te traga si prietenii de maneca, n-avea grija (daca n-au facut-o deja). Cat despre “marea intalnire” cu Iliescu, ce interes as avea eu pt asa ceva? Nici nu mai traiesc in tara, nici nu m-as simti cu ceva onorat. Nu-s singurul care, in afara faptului ca nu-s simpatizant al acestui om, nu il gasesc interesant ca persoana. Dar asta e doar parerea mea, ca individ, si n-are mai nimic de-a face cu motivatia acestui text. Care se refera in special la modul in care e prezentata o intalnire “cu bloggerii”, cand selectiile par a fi facute doar dintr-un cerc intim, pe criterii neclare. E o denaturare posibil manipulativa in prezentarea informatiei. Anyway, profit de ocazie sa-ti mai spun o data ca n-am obiceiul sa ma leg aiurea de careva (marturie e blogul insusi), si mai ales imi pare pe undeva rau de unele epitete folosite. Dar modul exuberant in care te manifestezi le justifica. Putina moderare nu strica. Indiferent de opiniile noastre politice, de oportunismul sau fanatismul care te-au facut sa inalti statuie unui personaj care ramane totusi controversat pt contributia lui din viata politica, entuziasmul acesta deplasat sare in ochi si altora, si e jenant. PS: Inca o data, te rog scoate-ma din blogroll-ul tau |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 0:12 |
Hai, mă Cristi, nu o lua aşa, eu te apreciez sincer, nu te supăra pe mine. Eu vreau să fim prieteni. Nu mă deranjează că m-ai criticat. Chiar mi-ai făcut trafic. Nu te scot din Blogroll şi basta! |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 0:21 |
|
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 1:56 |
Critică-mă, dar vreau “critică constructivă”… “există şi unele aspecte mai puţin pozitive…”, “din păcate Mihnea Georgescu se înşeală atunci când afirmă…”, “am sesizat unele neconcordanţe…”, “mi se pare uşor exagerată opinia conform căreia…”, “de data aceasta, Mihnea Georgescu nu s-a ridicat la nivelul academic al discursului cu care ne-a obişnuit…” |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 3:15 |
dragi tavarasi si pretini, treaba organizata pt badau e deschisa pt toata lumea care vrea sa vina (uno). lista comentatorilor politici nu ia in calcul si calitatea postarilor, reprezentand doar un punct de pornire obiectiv pentru blogosfera politica romaneasca (due). daca scap de pe unde am treaba poate ajung si eu prin club a sa fac niste poze |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 3:57 |
@Mihnea Tu poţi veni, bineînţeles, dar nu ştiu dacă te vor primi… M-aş bucura să te cunosc şi să îmi faci nişte poze cu Iliescu şi tovarăşii de blogăreală… |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 9:08 |
Stimatul meu domn. V-am citit articolul si nu inteleg. Afirmati ca am invitat DOAR bloggerii care au fost activi pe blogul domnului Ion Iliescu, dupa care redati citatul meu in care scriu ca am invitat PRINTRE ALTII bloggerii care scriu pe blogul domnului Ion Iliescu. PRINTRE ALTII inseamna SI PE EI. De ce ati interpretat DOAR PE EI? Nu stiti sa cititi bine sau este o rautate? 70% dintre persoanele care au confirmat si se afla pe lista publicata pe blog, nu au avut nicio insemnare pe blogul domnului Iliescu. In schimb, se afla printre primii 10 bloggeri in Topul Autoritatii si ca trafic. Ati auzit de TOPUL AUTORITATII? Informati-va, va rog. De asemenea, va informez, desi stiati deja (un motiv in plus pentru care nu inteleg aprecierile dumneavoastra), ca invitatia este publica, se afla si pe blogul meu si pe cel al domnului Ion Iliescu. Asadar, nu am invitat anumite persoane. Iar lista de pe blog este a celor care au confirmat. Intalnirea Ion Iliescu-bloggeri este asa cum o arata si numele, una intre bloggeri, nu este o intalnire politica. De ce sa invit numai bloggerii-comentatori politici? Invit toti bloggerii. Astept raspuns la nelamuririle mele. Multumesc |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 10:05 |
Horea Bădău |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 10:51 |
Domnule Badau, S-o iau pe puncte, sa nu ma pierdeti :-> (1) Afirmati ca mi-ati citit articolul. Cum naiba v-a scapat atunci ca de fapt V-AM CITAT?! Fraza va apartine, iar daca nu stiti bine limba romana (sunteti cumva si jurnalist?!), nu-i vina mea. Formularea “printre altii si bloggerii care” presupune ca printre personalitatile la care v-ati referit anterior, ati invitat DOAR pe acei bloggeri care (erau pe blogul lui Iliescu). Corect era “printre alti bloggeri, pe cei care”. Deci stiu sa citesc, nu e rautate, dar dvs aveti probleme (mari) la capitolul asta. (2) Unde scrieti de Topul Autoritatii (eu am scris altadata aici)? De cand e Technorati criteriu absolut in categorisirea bloggerilor? A-ti obtine sute de link-uri de pe alte bloguri (nu toate in romana), spre vreun articol despre ingrasat sau pornache, nu-i atat de greu (am dat altadata un exemplu socant aici). Nu toti facem asta insa, ca-i decadent. Nu mai insist insa, dar cred ca era necesara informatia. (3) Cum adica invitatia e publica si “nu am invitat anumite persoane”, cand ati trimis clar invitatii personale doar la cativa? …Vorbim aceeasi limba?! Faceti puzderie de afirmatii contradictorii, dar aratati si-o aroganta peste care mi-e foarte greu sa trec. Observati ca ati creat atata confuzie (si ma refer la multi altii), asa ca incetati cu impunsaturile la persoana mea, ca sunteti ridicol. Ca nu va pricepeti sa compuneti un anunt generic de 2-3 paragrafe, pe romaneste, fara ambiguitatile, erorile si omisiunile de mai sus, e una. Ca tot dvs. faceti pe arogantul …asta nu mai e normal. Cred ca m-am lamurit cum stau lucrurile si nu mai are rost sa spun altceva. Din pacate, se adevereste (iar) ca nu m-am inselat |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 11:04 |
Pentru amandoi Mihnea Dupa cum vedeti, e alta situatie clara in care, in urma unui anunt de cateva randuri, se lasa sa se inteleaga orice. Ma-ntreb deseori daca deficientele acestea sunt intentionate sau pur si simplu denota incapacitatea unora de a se exprima clar si succint pe limba romana, cu toate informatiile necesare. E plin de activisti (unii mai au si pretentii de jurnalisti!) care nu-s in stare sa lege inteligent doua-trei vorbe, sa evite ambiguitatile. Ce nu le lipseste insa e aroganta si tupeul. Regretul meu este ca lumea tace chitic in general, din simpla teama ca vor fi exclusi pe viitor sau li se vor baga bete in roate la sindrofiile organizate tot de acesti indivizi. Apare deci un conflict de interese. Daca ati fi mai multi insa care, treptat si cu diplomatie, le aratati totusi ca gresesc, ati arata nu doar ca nu va lipseste voua coloana vertebrala, dar i-ati face si pe ei sa fie mai profesionisti si mai transparenti, cand produc un anunt sau organizeaza vreun eveniment. |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 11:21 |
1. Domnule Cristian Zambesc. Printre care personalitati domnule Cristian? Am invitat DOAR bloggeri. Deci ”am invitat printre ceilalti si bloggerii activi…” insemna ca printre ceilalti bloggeri i-am invitat si pe cei activi pe blogul domnului Iliescu. Ce personalitati am invitat eu la ACEASTA dezbatere, la care v-ati gandit dvs si nu ati mai vazut bloggerii? |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 11:26 |
Stimate domnule Cristian, iata citatul meu integral: Unde apare cuvantul ”DOAR”? Niciunde. ”Doar” este interpretarea dumneavoastra a acestui text. Total aiurea. V-ati fi dat seama ca este o interpretare aiurea verificand lista invitatilor de pe blogul meu. Dar nu-i asa, domnule Cristian, ca este mai usor sa arunci cu piatra? IN speranta ca? Ce? Asta va aduce trafic? Va doresc sa castigati trafic onest, nu asa. Nu dati vina pe muzician daca nu intelegeti muzica |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 11:46 |
Horea, acuma chiar dai dovada de obraznicie Spui ca citesti, dar NU VEZI ca am mentionat clar mai sus cat ma intereseaza pe mine personal participarea la sindrofiile astea: una e ca nu mi-ar fi posibil sa particip la ele, traind la mii de km distanta de Romania. A doua e ca m-am referit la bloggerii care comenteaza despre evenimentele politice (nu eu, ca nu scriu despre politice). A treia e ca nu bloghez ca sa-mi fac trafic si sa capat “autoritatile” acelea stupide pe care le iau unii ca tine in calcul (nu ca n-as sti de ele si n-as putea s-o fac). A patra …ar mai fi multe, dar n-are rost. Da, domnule, fraza aceea a ta ti-am citat-o. Te-am intrebat care e formularea si interpretarea ei logica, normala, in limba romana? Am intrebat. Ti-e insa mai usor sa vii cu atacuri abjecte la persoana, decat sa ai decenta sa recunosti ca ai creat puzderie de ambiguitati. N-ai bunul simt sa vezi ca sunt si altii la care anuntul tau a creat confuzie. Anyway, m-am lamurit si …nu ne luati pe toti drept idioti, ca nu suntem. Multi bloggeri sunt la ora actuala doar prudenti, nu scriu ce vad, fiindca “s-ar pune rau” cu organizatori de teapa ta. Cata vreme personal nu caut si nu ma intereseaza “evenimentele” voastre, pot sa scriu liber si detasat despre ororile in exprimare din anunturile voastre. PS: si scuteste-ma cu “stimate”. Ca tot asa, as putea lesne sa te domnesc si eu, injurandu-te in acelasi timp… |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 12:12 |
Băieţi (stimabililor) i.e. Horea, Cristi (Mihnea D.) |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 12:20 |
“Cristi, cred că e clar că Horea nu a invitat DOAR bloggerii care scriu la Iliescu.” Hai, Mihnea, ca scriai CU TOTUL ALTCEVA mai inainte |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 12:37 |
Hai s-o lăsăm baltă… Sincer, Cristi, îmi pare rău că nu eşti în Bucureşti că nu cred că ar fi avut Horea ceva împotrivă să participi şi tu… bineînţeles, dacă îţi făcea plăcere, ceea ce mă îndoiesc. |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 12:40 |
Nu, n-as fi participat oricum, ti-am scris asta. Nu vad ce chestii interesante poate scoate din el unul ca Iliescu, no offence. Multi va duceti acolo doar pt ca “are un nume”. Bleah… |
|
Scris pe 20 Ianuarie 2008 la ora 12:44 |
Nu. Eu chiar în iubesc sincer… |
|
Scris pe 21 Ianuarie 2008 la ora 14:55 |
ba, eu n-am fost invitat dar i-am dat mail omului ca merg si mi-a confirmat, asa ca asta e. nu ma prea intereseaza ca nu m-a invitat in mod direct, daca a postat pe blog si a zis ca-i eveniment deschis, pot veni. mihnea, daca ma prinzi prin preajma si vrei sa-ti fac poza cu ilici, n-am nici o problema cu asta. chiar o sa-mi faca placere |
|
Scris pe 21 Ianuarie 2008 la ora 15:07 |
Mihnea (D.) – “eveniment deschis”, la care doar unii bloggeri au primit invitatii personale Mihnea (G.) – sa inteleg ca vrei sa ma intorc la epitete? |
|
Scris pe 22 Ianuarie 2008 la ora 3:50 |
@Mihnea Dumitru @Cristi |
|
Scris pe 22 Ianuarie 2008 la ora 12:03 |
Cristi, nu are rost:D |
|
Scris pe 22 Ianuarie 2008 la ora 21:12 |
@INconstantIN – …stiu |
|
Scris pe 28 Februarie 2008 la ora 10:33 |
AM AJUNS LA CONCLUZIA CA MIHNEA GEORGESCU SUFERA DE “Narcissistic personality disorder” Va rog sa ma credeti ca nu glumesc, nu fac ironii, nu imi bat joc. In acord cu pagina de internet: Narcissistic personality disorder characteristics 1. use of others to reach goals |
|
Scris pe 3 Martie 2008 la ora 19:54 |
[...] acum sa va exprimati regretul ca n-au fost prezenti mai multi bloggeri “politici”. Cand observam acelasi lucru, la 2-3 zile anterior, in urma invitatiilor personale trimise pe favoritisme si “autoritati [...] |


